Logo Designer (Remote) HostRooster

Introduktion af HostRooster's Pecking Order: A Game-Changing Freelance Marketplace Levels System

PRESSEMEDDELELSE

HostRooster® annoncerer sit innovative og vittige Pecking Order: Levels System, designet til at løfte sin freelance markedsplads til nye højder. Systemet tilbyder en unik måde for freelancere at stige i rækkerne, og låser op for imponerende fordele og øger indtjeningen med hvert opnået niveau. Hos HostRooster betaler hårdt arbejde og talent sig.

Ny sælger – "Uklækning" Ingen grund til at tælle dine kyllinger, før de klækkes! Som ny på HostRooster begynder du på niveau 0, "Hatchling"-stadiet. Arbejd flittigt og spil fair for at komme videre i rækkerne.

• Job op til $500
  • Varierede gebyrer baseret på ordreværdi, så lavt som 18 %
  • Op til 3 ekstra tjenester, yderligere revisioner, ekstra hurtige leveringer og multipler
  • 1 videopræsentation pr. job

Niveau 1 – Rookie "Fjered Friend" Spred dine vinger og flyv, Rookie! Med fuldførte ordrer til en værdi af $50 og et omdømme på over 90 %, har du opnået din status som "Fjeret Ven".

• Job op til $1,000
  • Reducerede gebyrer, startende ved 15 % for ordrer over 100 USD
  • Op til 5 ekstra tjenester, yderligere revisioner, ekstra hurtige leveringer og multipler
  • 2 videopræsentationer pr. job

Niveau 2 – Mester "Crested Champion" Mestrer kunsten at freelancere med salg til en værdi af $200 og et omdømme på 95 %! Du er nu en "Crested Champion".

• Job op til $5,000
  • Endnu lavere gebyrer, så lave som 10% for ordrer over $100
  • Op til 10 ekstra tjenester, yderligere revisioner, ekstra hurtige leveringer og multipler
  • 3 videopræsentationer pr. job

Niveau 3 – Topbedømte "Supreme Roost" Tillykke, du har nået toppen af ​​HostRoosters niveausystem: "Supreme Roost"! Dette eksklusive niveau tildeles manuelt af HostRooster-personale til freelancere, der har gjort platformen til deres fuldtidsjob.

• Job op til $10,000
  • De laveste gebyrer, så lave som 5% for ordrer over $40
  • Op til 20 ekstra tjenester, yderligere revisioner, ekstra hurtige leveringer og multipler
  • 5 videopræsentationer pr. job

HostRooster's Pecking Order: Levels System er en banebrydende tilgang til freelance, der belønner kvalitet, konsistens og hårdt arbejde. Med hvert niveau får freelancere adgang til yderligere fordele og indtjeningsmuligheder, hvilket giver dem mulighed for at opnå deres fulde potentiale. Tilmeld dig HostRooster i dag og opdag, hvor langt dit talent kan bringe dig!

Om HostRooster® HostRooster® er en dynamisk og brugervenlig freelance markedsplads, der forbinder dygtige fagfolk med kunder, der har behov for deres ekspertise. Med fokus på kvalitet giver HostRooster en platform, hvor freelancere kan fremvise deres talenter, vokse deres forretninger og opnå succes.

For mere information, besøg venligst www.hostrooster.com eller kontakt HostRoosters PR-team på pr@hostrooster.com

HostRooster® er et registreret varemærke. Alle rettigheder forbeholdes.